Гарантія і сервіс

  • На все обладнання розповсюджується гарантія 12 місяців.
  • Наша компанія надає сервісне обслуговування після гарантійного терміну

Звертаємо Вашу увагу, що все обладнання компанії Мірід Україна високої якості і має Європейські сертифікати. Також вся продукція сертифікована в Україні.

Повернення товару (будь ласка, прочитайте уважно!)

Гарантійне обслуговування здійснюється відповідно до вимог та у строки встановлені Законом України «Про захист прав споживачів».

Покупець має право протягом 14 днів з дня купівлі товару обміняти на аналогічний або придбаний товар, якщо товар не підходить за кольором або розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням.


При самостійній збірці товару споживачем, необхідно перевірити деталі на наявність механічних пошкоджень і дефектів виробничого характеру, а саме: відшарування покриття, плями, деформації і т. п.

При виявленні пошкоджень - припинити монтаж, оскільки деталі зі слідами монтажу поверненню і обміну не підлягають.

 
Зберігайте заводську упаковку до початку складання, оскільки заміна шлюбу здійснюється лише в заводській упаковці.
Гарантія анулюється, якщо замінна частина вже встановлена або є ознаки того, що деталь вже була встановлена (був укручений гвинт, прорізано отвір тощо).

Обмін товару або повернення його вартості здійснюється тільки при умові:

  • не використовувався
  • не був у збірці
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
  • наявність непошкодженої упаковки;
     

У разі повернення продукції належної якості, споживач доставляє продукцію до місця їх продажу (магазину, складу) самостійно, або оплачує витрати на її доставку.

Увага! Споживач має право вимагати повернення коштів за товар лише у випадку неможливості його обміну на аналогічний.

За загальним правилом споживач, у встановлених випадках, має право обміняти товар належної якості на аналогічний. Споживач має право вимагати повернення коштів лише у випадку якщо неможливо здійснити обмін. Це саме стосується і права споживача придбати інші товари: тільки у разі коли неможливо здійснити обмін придбаного товару на аналогічний.

Не підлягають обміну продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни, а також непродовольчі товари згідно Переліку встановленого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»

Наведені вище умови гарантійних зобов'язань згідно чинного Законодавства України.